IBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta
IBOK to nowe rozwiązanie stworzone z myślą o wszystkich, którzy szukają nowoczesnych i bardziej skutecznych sposobów komunikacji – multimedialna strona będąca wirtualnym Biurem Obsługi Klienta. IBOK to pomysł na to jak nasza firma chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i sprostać ich rosnącym wymaganiom. Mamy nadzieję, że nowy bezpłatny serwis zapewni naszym klientom poczucie komfortu w korzystaniu z usług, poprawi standardy obsługi i stanie się nieodzownym narzędziem do zdobywania informacji i kontaktowania się z nami. Ponadto system jest dedykowany osobom niepełnosprawnym w celu ułatwienia załatwiania bieżących spraw oraz eliminacji trudności z tym związanych. Bez wychodzenia z domu uzyskasz informacje zawarte w bazach programów Spółki poprzez przeglądarkę internetową.
Konto internetowe w IBOK umożliwia min.:
-
podawanie stanów wodomierzy głównych,
-
wgląd do wystawionych faktur,
-
bieżącą weryfikację wzajemnych rozliczeń,
-
przegląd odczytów stanów wodomierzy,
-
prowadzenie korespondencji ze Spółką np. zgłoszenie awarii,
-
podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń wraz z możliwością rozliczeń wcześniejszych,
-
dodatkowymi korzyściami zaliczamy:
oszczędność czasu,
bezpłatny dostęp do systemu,
wygodna forma kontaktu,
dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
bieżący podgląd konta Klienta,
gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z internetem.
Użytkownikami IBOK-u mogą zostać wszyscy Klienci, którzy posiadają aktualną umowę z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., oraz zalogowali się do systemu poprzez wpisanie prawidłowego loginu i hasła.
Zanim wpiszesz swój login:
-
sprawdź adres strony (prawidłowy to: https://ibok.pgkbilgoraj.pl/)
-
upewnij się, że widzisz ikonkę z zamkniętą kłódką, która oznacza bezpieczne połączenie,
-
przeczytaj Dokumentacja Użytkownika IBOK
Rejestracja krok po kroku:
-
W polu „Login” wpisujemy swój indywidualny login,
-
Pole „Hasło” należy zdefiniować swoje hasło dostępu do Internetowego Biura Obsługi Klienta (minimum 6 znaków, hasło musi zawierać znak specjalny np.!,# itp.).
-
Kolejnymi polami jest „Imię” i „Nazwisko” - definiuje użytkownika założonego Konta (zalecane wpisanie imienia i nazwiska klienta z którym podpisana jest umowa ),do poprawnej rejestracji Firmy wymagane jest wypełnienie wszystkich pól oprócz pola "Imię" .
-
Adres „E-mail” – podany adres e-mail będzie służył do korespondencji z PGK Sp. z o.o. Adres ten niezbędny jest również przy odzyskiwaniu hasła. Na podany adres e-mail wysyłana jest wiadomość o identyfikacji Klienta oraz informacja kiedy Klient będzie mógł korzystać z pełnego zakresu usług IBOK. Identyfikacja Klienta i wysyłanie w/w wiadomości odbywa się w godzinach pracy PGK Sp. z o.o , tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 700–1500
-
W polu „Podaj swój numer telefonu” podajemy numer telefonu.
-
Pole „Numer klienta” uzupełniamy swój numer nabywcy znajdującym się na fakturze w polu NABYWCY (np. 013982). Wpisanie w polu „Numer klienta” innych danych niż zalecane utrudni bądź uniemożliwi identyfikację Użytkownika.
-
Kolejne pola to „Pytanie pomocnicze” i „Odpowiedź pomocnicza” to pytanie niezbędny jest przy odzyskiwaniu hasła.
-
Ostatnimi polami jakie są potrzebne do rejestracji to przeczytanie i zaznaczenie regulaminu jak i przepisanie obrazka.
W celu uzyskania pomocy bądź szczegółowych informacji, prosimy o kontakt:
Agata Knapik
Tel. 84 688 29 14