IBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta

IBOK to nowe rozwiązanie stworzone z myślą o wszystkich, którzy szukają nowoczesnych i bardziej skutecznych sposobów komunikacji – multimedialna strona będąca wirtualnym Biurem Obsługi Klienta. IBOK to pomysł na to jak nasza firma chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i sprostać ich rosnącym wymaganiom. Mamy nadzieję, że nowy bezpłatny serwis zapewni naszym klientom poczucie komfortu w korzystaniu z usług, poprawi standardy obsługi i stanie się nieodzownym narzędziem do zdobywania informacji i kontaktowania się z nami. Ponadto system jest dedykowany osobom niepełnosprawnym w celu ułatwienia załatwiania bieżących spraw oraz eliminacji trudności z tym związanych. Bez wychodzenia z domu uzyskasz informacje zawarte w bazach programów Spółki poprzez przeglądarkę internetową.

Konto internetowe w IBOK umożliwia min.:

  • podawanie stanów wodomierzy głównych,

  • wgląd do wystawionych faktur,

  • bieżącą weryfikację wzajemnych rozliczeń,

  • przegląd odczytów stanów wodomierzy,

  • prowadzenie korespondencji ze Spółką np. zgłoszenie awarii,

  • podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń wraz z możliwością rozliczeń wcześniejszych,

  • dodatkowymi korzyściami zaliczamy:

    oszczędność czasu,

    bezpłatny dostęp do systemu,

    wygodna forma kontaktu,

          dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,

          bieżący podgląd konta Klienta,

          gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z internetem.

Użytkownikami IBOK-u mogą zostać wszyscy Klienci, którzy posiadają aktualną umowę z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., oraz zalogowali się do systemu poprzez wpisanie prawidłowego loginu i hasła.

Zanim wpiszesz swój login:

Rejestracja krok po kroku:

  1. W polu „Login” wpisujemy swój indywidualny login,

  2. Pole „Hasło” należy zdefiniować swoje hasło dostępu do Internetowego Biura Obsługi Klienta (minimum 6 znaków, hasło musi zawierać znak specjalny np.!,# itp.).

  3. Kolejnymi polami jest „Imię” i „Nazwisko” - definiuje użytkownika założonego Konta (zalecane wpisanie imienia i nazwiska klienta z którym podpisana jest umowa ),do poprawnej rejestracji Firmy wymagane jest wypełnienie wszystkich pól oprócz pola "Imię" .

  4. Adres „E-mail” – podany adres e-mail będzie służył do korespondencji z PGK Sp. z o.o. Adres ten niezbędny jest również przy odzyskiwaniu hasła. Na podany adres e-mail wysyłana jest wiadomość o identyfikacji Klienta oraz informacja kiedy Klient będzie mógł korzystać z pełnego zakresu usług IBOK. Identyfikacja Klienta i wysyłanie w/w wiadomości odbywa się w godzinach pracy PGK Sp. z o.o , tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 700–1500

  5. W polu „Podaj swój numer telefonu” podajemy numer telefonu.

  6. Pole „Numer klienta” uzupełniamy swój numer nabywcy znajdującym się na fakturze w polu NABYWCY (np. 013982). Wpisanie w polu „Numer klienta” innych danych niż zalecane utrudni bądź uniemożliwi identyfikację Użytkownika.

  7. Kolejne pola to „Pytanie pomocnicze” i „Odpowiedź pomocnicza” to pytanie niezbędny jest przy odzyskiwaniu hasła.

  8. Ostatnimi polami jakie są potrzebne do rejestracji to przeczytanie i zaznaczenie regulaminu jak i przepisanie obrazka.

W celu uzyskania pomocy bądź szczegółowych informacji, prosimy o kontakt:

Agata Knapik
Tel. 84 688 29 14

Wejście do systemu IBOK

REGULAMIN